Hemsidan under uppbyggnad.

Nu håller vi på att bygga en första, enkel hemsida. Jag har idag fixat ihop ett layout-förslag och lagt fram för dom andra två i styrelsen. Jag hoppas att inom en vecka har vi en hemsida uppe med första basic information om vår lilla nyregistrerade förening. Tänkte höra mig för med Er här på bloggen om vad för färgskala Ni tycker passar för en hemsida som vänder sig till hjälpsökande och/eller professionella kring våld i nära relationer med information och länkar inom ämnet? Svara gärna i frågeformuläret här nedanför (den är tyvärr på engelska, jag hoppas inte det ska störa allt för mycket).
What colour?
Yellow/biege/brown
Yellow/green
Yellow/blue/white
Yellow/grey/white
Yellow/pink/purple
Yellow and other
  
pollcode.com free polls 

Finns även en Facebookgrupp för Stockholms Öppna Jour nu att gå med i för Er som är intresserade.

-Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0